میل جنسی خود را به صورت طبیعی افزایش دهید

0
1412

به دنبال تقویت زندگی جنسی خود هستید؟ کارهای مختلفی هستند که می توانید در زندگی روزمره انجام دهید که می توانند باعث افزایش میل جنسی شما و بهبود زندگی جنسی شما شوند. در این مقاله ۱۰ نکته کلیدی برای افزایش طبیعی میل جنسی شما آورده ایم .

میوه های خاصی را بخورید

شواهد کمی از اثربخشی خوراکی هایی خاص حمایت می کنند اما امتحان این خوراکی ها هیچ ضرری ندارد. برای مثال، انجیر، موز و آووکادو به عنوان خوراکی های افزایش دهنده میل جنسی به شمار میروند که به عنوان محرک ها یا شهوت زا شناخته می شوند.

 

همچنین این خوراکی ها ویتامین ها و مواد معدنی مهمی دارند که می توانند جریان خون را به اندام های تناسلی افزایش دهند و زندگی جنسی سالم را بهبود بخشند.

خوردن شکلات را امتحان کنید

در طول تاریخ، شکلات نماد میل جنسی بوده است. نه فقط به خاطر طعم خوشمزه آن، بلکه به دلیل قدرتش برای بهبود لذت جنسی. بر طبق یک مطالعه، شکلات باعث آزاد شدن فنیلتییلامین و سروتونین در بدن شما می شود. این مسئله می تواند اثرات ضد محرک و شهوت زا ایجاد کند.

بر اساس پژوهشی دیگر، اثرات شکلات بر روی رابطه جنسی احتمالا بیشتر روانشناسی است تا بیولوژیکی.

خوردن روزانه گیاهان و سبزیجات را فراموش نکنید

دفعه بعد که تصمیم می گیرید شام عاشقانه ای در کنار هم داشته باشید، مقداری ریحان یا سیری کوچک را به ظرف خود اضافه کنید. بوی ریحان باعث تحریک حس می شود. سیر حاوی مقادیر بالای آلیسین است و جریان خون را افزایش میدهد. این اثرات ممکن است به مردان مبتلا به اختلال نعوظ کمک کنند.

 

Ginkgo biloba، عصاره حاصل از برگهای درخت چینی گینکگو، یکی دیگر از گیاهانی است که برای درمان اختلال عملکرد جنسی ناشی از داروهای ضد افسردگی استفاده می شود.

یک نکته از آفریقا

یوهمبین، آلکالوئید موجود در پوست درخت همیشه سبز آفریقای غربی است، که به عنوان یک ویاگرا طبیعی عمل می کند.

 

برخی از مطالعات نشان می دهند که یوهیمبین می تواند به شما کمک کند که نعوظ را حفظ کنید. همچنین کیفیت نعوظ را افزایش می دهد. با این حال، محققان می گویند هیچ معادل طبیعی برای تطابق با ویاگرا وجود ندارد.

اعتماد به نفس خود را افزایش دهید

روشی که شما در مورد بدن خود احساس می کنید، بر نحوه احساس شما در مورد رابطه جنسی تاثیر میگذارد. یک رژیم غذایی نامنظم و ورزش نکردن ممکن است سبب ایجاد تصویر بدی از بدن شوند. اینها می توانند مانع داشتن رابطه جنسی و لذت بردن از آن شوند. شما می توانید با تغییر تمرکز از نقص ها به ویژگی های خوب خود، اعتماد به نفس و رابطه جنسی خود را تقویت کنید. همچنین می توانید بر روی لذت تجربه شده در طول رابطه جنسی متمرکز شوید.

زمانی را به مدیتیشن و رهایی از استرس اختصاص دهید

مهم نیست چقدر سالم هستید، دور کردن استرس میتواند بر میل جنسی شما تاثیر بگذارد. به ویژه حساسیت زنان به اثرات استرس می تواند زندگی جنسی آنها را متزلزل کند. از سوی دیگر، مردان برای از بین بردن استرس از رابطه جنسی استفاده می کنند. و گاهی این اختلاف در نگرش به رابطه جنسی ممکن است باعث ایجاد اختلاف شود.

برای از بین بردن استرس، در فعالیت های ورزشی، تمرین تای چی یا کلاس یوگا شرکت کنید.

به اندازه کافی بخوابید

کسانی که زندگی پرمشغله ای دارند همیشه برای مقدار خواب کافی وقت ندارند. پرمشغله بودن نیز خود باعث می شود که داشتن زمانی برای انجام رابطه جنسی دشوار شود.

 

افرادی که از والدین سالخورده خود یا کودکان خردسال مراقبت میکنند اغلب خسته می شوند، که همین مسئله می تواند منجر به کاهش میل جنسی شود.

 

در صورت امکان با چرت زدن و داشتن یک رژیم غذایی سالم با پروتئین بالا و کربوهیدرات پایین، انرژی و رابطه جنسی خود را بهبود بخشید.

به رابطه خود توجه داشته باشید

پس از بحث با همسر خود، ممکن است برای رابطه جنسی احساس خوبی نداشته باشید. برای زنان، نزدیکی عاطفی برای صمیمیت جنسی مهم است. این بدان معنی است که اختلافات حل نشده می توانند رابطه جنسی شما را تحت تاثیر قرار دهند.

 

ارتباط برای ایجاد اعتماد ضروری است. مهم است که از انباشته شدن دلخوری ها جلوگیری کنید.

با پزشک مشورت کنید

حتی اگر شما رویکرد طبیعی برای افزایش میل جنسی خود اتخاذ کنید، باز هم صحبت با پزشک میتواند ایده خوبی باشد. آنها می توانند به شما در شناسایی مشکلات اساسی کمک کنند.

 

پزشک شما ممکن است استراتژی هایی برای افزایش سلامت جنسی پیشنهاد کند. این استراتژی ها ممکن است شامل برقراری ارتباط با شریک زندگی، انتخاب شیوه زندگی سالم و درمان بیماری های پزشکی اساسی باشد. شناخت ریشه مشکلی که بر زندگی جنسی شما تاثیر می گذارد، راه حل را آسان تر می کند.

آزمون و خطا

روشهای مختلفی وجود دارند که میتوانند به طور طبیعی باعث افزایش میل جنسی شما شود. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که هر زوجی متفاوت هستند. میتوانید برای پیدا کردن آنچه که برای شما بهترین تاثیر را دارد، آزمون و خطا انجام دهید.

 

اگر تصمیم به مصرف داروهای تجویزی دارید، به یاد داشته باشید که مهمترین مسئله برای داشتن رابطه جنسی، میل جنسی است. مهم است که به خاطر داشته باشید اگر مسائل عاطفی بر میل جنسی شما تاثیر بگذارند، مصرف قرص نمیتواند پاسخ خوبی به مشکل باشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

افزودن دیدگاه