تنظیم مدت زمان نشستن و سلامت جسمانی

0
193

اگر مدت زمان نشستن‌مان را به بازه‌های زمانی کوتاه‌‌تری تقسیم کنیم یا بازه‌های زمانی کمتری را به نشستن طولانی‌مدت اختصاص دهیم، از وضعیت سلامتی بهتری نسبت به کسانی برخوردار خواهیم بود که به طور مداوم و بی‌حرکت در حالت نشسته به سر می‌برند.

 

افرادی که بیشترین زمان را در وضعیت نشسته در روز سپری می‌کنند، مثلا ۱۳ ساعت در روز در حالت نشسته هستند و بازه زمانی نشستن آنها بین ۶۰ تا ۹۰ دقیقه است، دو برابر افرادی که ساعت‌های کمتری را می‌نشینند یا در بازه‌های زمانی کوتاه‌تری در وضعیت نشسته قرار دارند، در معرض انواع بیماری‌های مختلف قرار دارند. نشستن در بازه زمانی کمتر از ۳۰ دقیقه کمترین خطر را برای ما به همراه دارد.

 

اجرای چند مرتبه از این تمرین‌های ساده در طول روز به شما کمک می‌کند تا از گرفتگی‌های عضلانی، خستگی و کسالت خلاص شوید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

افزودن دیدگاه